Morsdag, en mysig dag:)

Idag inledde jag dagen med att sova tills jag vaknade alldeles frivilligt .. 07.45. Pigg!

Sen satte jag mig vid datorn för att gå igenom bilder från resan.
Nu är alla bilder som skall bloggar "färdiga"....70st ..ojoj!!
Men det blir inte idag...
Jag är väldigt nöjd med att ha bantat 600bilder till 70 !

Sen blev det en sväng på centrum för oss vuxna, Arvid sov ju hos farmor o farfar han.
Vi kikade i Jakan, och på outlet.
Massa timmar flög iväg.
Sen åkte vi hem till svärmor och svärfar och åt tårta och myste i solen..
Sen åkte jag, CH och Arvid till mullemecks lekpark !
Vi blev då sugen på sushi... Mm!
Köpte med oss från min favorit, bredvid mitt jobb. Sen hem till svärföräldrarna och åt sushin hos dem.

Nu sover lilleman.
Själv sitter jag med fötterna i ett fotbad, skall strax filas. Sen skall benen rakas och därefter blir det dusch, sen sooova!

Igår bjöds det på middag hos svärföräldrarna! De grillade kyckling och fläskfilé!!! Sååå gott :)

Sov gott :)





Postat av: Claes

Märk väl att farfar Claes har sytt den orange kaninen. Syslöjden tidigt -70 tal.

2012-05-29 @ 12:41:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits