Kors i taket...

Hej på er !

Har ni saknat mig?
Jag har återigen haft en bloggpaus...
jag tyckte att det var supersmidigt att slänga iväg några inlägg från mobilen, men tyvärr så fungerar inte den "appen" längre, ska kanske börja kika på att byta bloggportal, ide någon? (som har en väl fungerande app + kan ta med alla mina gamla inlägg)

Här är allt bra, vi jobbar, går på dagis, får feber, äter mat, bäddar sängar, dammsuger, dricker lite vin, bakar kakor, skurar badrum, tvättar kläder, kollar på TV, slösurfar lite för mycket..
Ja, vi är nog som de flesta andra :)

Då tänkte jag inte skriva mer, utan nu får bilderna tala sitt tydlige språk.
Helt fel ordning på alla bilder, som vanligt !

Hade tråkigt i Söndags... så 118 köttbullar höll mig sysselsatt...


Ena skärbrädan ser helt övermuggig ut, i verkliga livet så är den inte gul.knep!

Jag har hittat en ny chokladfavorit !


Har du testat den? inte... gör det !

Arvid har alltid gillat att måla... mest streck och fantasi.
Nu i helgen gjorde han sin första gubbe :)
Världens finaste gubbe!!!


(Ser lite ut som en tand med armar o ben....)

Mamman lekte doktor, Arvid fick vara mitt "offer" ...



Myser i diskhon :)




Är man busig... så får man straff ;)




Söndagsgympa och vilopaus



Vi har varit hos frisören Sören :)




Vi drabbades av grönsjukan !



Vi har fikat massa gofika!



Vi har lekt i snön :)



och skidor har vi prövat för första gången !



Vi har bakat massa gott, t.ex syltkakor !



Jag har ätit sushi i snitt 1 gång/vecka...



Jag har premiärätit Tapas !




Vi har åkt tåg till farbror doktor !



Vi har varit barnfri och ätit mat med vänner :)



Jag har lagat mat med mina kollegor ! :)




Vi har lekt med vatten :)




Jag gjorde allt för att roa Arvid som var sjuk hela förra veckan...




Vi har lärt oss att klättra.........




Så där ja ! Då var det avklarat.
Ett snabbt och enkelt inlägg.
Jag loggade in för att kolla statistiken här på bloggen.
Knepigt nog så är det mellan 20-50 unika läsare som varje dag kolla om det hänt något
nytt på min blogg.
jag borde nog försöka blogga minst 1-2 ggr /vecka.
Vem vet.. kanske är jag tillbaka redan imorgon, kanske om en vecka, kanske om 2 månader.


Jag hoppas att ni alla mår jättebra och njuter av livet !

Kram & Hej /Frida :)




Postat av: Elin - Mamma till Svea

Wordpress!!

Postat av: Modern..

Äntligen äntligen massa nytt..tack tack för massa fina bilder..ni ser ut att ha det härligt..kramar till er.. :)

2012-03-10 @ 23:18:22
Postat av: SoffiZ-Oliwer och Towas mamma :)

Jag älskar Marabou black! it´s the shit!

2012-03-12 @ 13:06:23
URL: http://soffiz.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits