Helgen..

Halloj!
Ny ska vi se om appen funkar..
Ännu en helg har passerat och vi har haft det superbra :)
I fredags var CH hos vänner från jobbet och tittade på fotboll.
Jag och Arvid lekte sen var det sovdags. En av oss somnade på soffan..

I går åkte lilleman till farmor och farfar för lek och övernattning.
Vi började "ledigheten" med att sova en tupplur på 3,5 timmar! Sen åkte vi och käkade tacos hemma hos svärföräldrarna! Lyx!
Sen vidare hem för att sen ta en promenad ner till "byn".
Drack öl och tittade på folk och två killar som spelade och sjöng.

Somnade kring 01 igår och vaknade 11.30... Jag är sjukt bra på att sova :)

Idag har vi varit på stinsens köpcentrum . Åt en god carbonara till lunch.. Mm!

Sen en sväng på Willy:s.. 7 påsar mat för 1000kr . Trevligt sa kylen och skafferiet!

Efter Willys åter till svärföräldrarna för middag .. Lax, potatis och romsås! Underbart gott!
Stort tack för både mat(massor) och barnvaktande !!! Det är ovärderligt!!
Tack!!

Nu ska jag låtsas att jag är trött...






Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits