Glass är gott :)

God kväll.
I dag blev det inte många inlägg..
Appen har som vanligt strejkat, och då orkar jag inte..

Idag har jag jobbat som vanligt :)
Efter jobbet hämtade jag lilleman på dagis, och vi tog vägen till ICA.
Där inhandlades ingredienser till "korvsås" ( korvstroganoff) och lite annat tjoff.
Vi hittade t.ex Carsglass, som vi givetvis köpte !!

Glassen var igloo, mums sa jag och så även Arvid.
Arvid har aldrig förr gillat glass.. Men nu sista månaderna så gör han det tokmycket :)

Jag har precis kommit ur sängen, och nu ligger nu nerbäddad och bara njuter av lugnet... Sover nog inom 20 minuter skulle jag tro.

Hoppas appen funkar som den ska imorgon.

Hej och hå!
Ps. Tack för byxtipsen! Hittade faktiskt två par på cubus som jag gillade massor. Tack iaf. Ds.






Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits