Dreadlocks...

Sitter på tåget.
Snett framför mig sitter en tjej med dreadlocks.
Jag vet inte 100% om det är hennes hår som stinker. Men något stinker smuts och fler än jag verkat reagera på det.

Vad ryker ni om dreadlocks? Snyggt? Fult? Ohygieniskt?
Själv är jag inte alls något större fan av det.
Hur tvättar man det? Och hur ser man till att hålla hygienen? Hmm.,
Usch så det stinker! Tur jag ska av tåget om några minuter..
Kram & hej!





Postat av: evelina

Min dennis hade dreads innan han träffade mig. mycket snyggt på honom! men inte så hygeieniskt tycker jag, så glad att dom är borta. han fick tydligen 10 000kr av sin mormor för att ta bort dom och aldrig skaffa dom igen:P

2012-06-11 @ 17:58:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits