Hörselproblem, egentid och sommarplaner.

Hej kära ni :)
 
Sorry om jag varit urusel på att blogga, skyller som vanligt på blogg.se´s app.
Det var sjukt smidigt att blogga när den fungerade som den skulle.
Överväger att byta bloggportal, men vet ju inte hur jag gör för att få med alla gamla inlägg :(
 
Sen senaste inlägget har Arvid frisknat till sig, men jag sjuknat ner mig :(
Jag fick sjukt ont i örat förra söndagen, och åkte till doktorn.
dubbelsidig hörselgångsinflammation, jaha, vad gör man då?
Man droppar kortisondroppar i örnen 3 ggr/dag och väntar ... och väntar
Man tappar typ hörseln och är lättretlig och sjukt frustrerad.
Nu är det 1 vecka sedan jag fick detta, och dropparna har inte hjälpt alls anser jag.

Så imorgon skall jag ringa läkarstationen, eller vårdcentralen som de flesta tydligen kallar det.
Jag tror att jag måste få vätska ur öronen på något sätt. hoppas få svar på det imorgon.
För just nu hör jag knappt något alls på det vänstra örat.
 
Förra helgen åkte vi till Skansen och tittade på djur och hade skoj.
Vi åkte karusell också :)
Djuren glömde vi att fota, men ni vet ju hur djur ser ut misstänker jag.
 
En ekorre fick vi med på fotot iaf :)
 
 
Och en drake som pappan lurade in Arvid i :)
 
 
 
Vissa av oss åkte karusell !
 
 
 
Vi hade kanonkul helt enkelt!
 
Vi träffade några fårskallar...
 
 
Vi åkte ett litet tåg..
 
Vi kollade på lilla skansen och alla smådjur.
 
 
Vi testade att gå på styltor.
jag var förvånansvärt duktig!!! Skoj att jag kommer ihåg hur man gjorde sen jag var liten :)
 
En annan dag var det supervarmt, så då gick vi till den lokala plaskpoolen och svalkade oss.
 
Och en annan dag åkte vi till Uppsala på en dagstripp.
 
utanför IKEA träffade vi Blixten McQueen !! Arvid var överlycklig :)
 
Arvid tok en springtur i sin badcape :)
 
 
Tjo och hej :)
 
Mina fina prinsar är just nu i Ystad och har semester.
Jag själv skall jobba den här veckan, sen åker jag tåg ner till Skåne på Lördag och umgås med dem.
Sen ska vi åka på bilsemester, Tyskland och ev Tjeckien. Spännande!!
 
 
 
 




Postat av: Mli

Mamma hade det nyligen, då "dammsugande" dom ur örona på henne. Men jag vet att hon fick åka tillbaka för dropparna hjälpte inte men ja minns inte vad hon fick då..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits