Men hoppsan!

Hej halloj
Jag tänkte att jag skulle slänga ut lite bilder.
Text känns överskattat..
Men vi har det bra, mår kanon och njuter av livet :)

Vi kör bildbomb med lite småtexter.

Sötpropparna Arvid ovh Winston :)



Arvid älskar att handla på ICA..
Han får oftast springa runt och plocka det han anser att han behöver, självständigt värre.


IKEA har koll på frukten...


Kundvagnsmannen...
Denna man klev av pendeltåget samtidigt som mig,
Andra gick till cykelstället och låste upp sina cyklar.
Denna man tog fram en nyckel och låste upp "sin" kundvagn som han
hade låst fast i en stolpe... hmm




Arvid är en lyxlirare...
Frukosten vill han äta i soffan... serverad på silverbricka.. och givetvis säger han:
"Mata mig".... (Vilket jag givetvis gör... Curlad till 1000....)



Passar på att göra lite reklam...



Sockor har sorterats .... Usch. Får alla andra också så här???



Snyggaste bussen!!


En Frida ...



Bästa lunchen i närheten av mitt jobb... Mmmmm..




Min fina lilla bästa underbara unge!



Vi var på Ben10s biopremiär.
Givetvis så bjöds det på gröna popcorn!!



En ben10-gubbe.. :)



Arvid och Ben10 !!!!!! Grymt !



Lite blyg för "fyrarm"...



Pop pop pop....



Konstnären Arvid ..




Karusell är alltid roligt!




Frukost är viktigt... iaf. på helgerna!




CH fick ett trangiakök av mig o Arvid när han fyllde år. och givetvis skulle det prövas.



Efterrätt också !



Påsen firades i Norrland !
Först knaust i sundsvall. Sen vidare till Barsta!




Givetvis så delade vi hotell m. Forsberg...



Arvid och jag spanade på utsikten från södra berget.



Mina grabbar ! :)




Arvid fotade morfar och Agneta :)


Arvid spelade bowling både i Birsta och här även i Nordingrå



I Barsta kom Arvid på att han hade en låtsaskatt.
Han pratade om den i flera dagar.
Vi såg den inte, så han tog min telefon och fotade och visade sen:
"Titta, här är missen"...hmmm.........



Arvid tar sig en tur på den gamla kyrkoruinen






Grabbarna tittar på lugnet...



Det var is på vattnet på vägen upp..



Vi spelade spel i "stugan"..


Vi köpte Portelloglass på Dollarstore. Det var nog det mest prisvärda som fanns där.



Arvid äter gärna samma sorts mat varje dag.
För att variera oss lite så körde vi en "färgvecka" förra veckan.
Vi färgade all mat vi bara kunde.. rätt skoj :)


På vägen hem från norrland så hade Arvid en rätt så udda sovstil :)
Ett öga öppet och någonslags yogaställning.. så satt han ca 1 timme..




Jag vann biljetter till BlondinBellas bokrelease..
Underbart sällskap hade jag, Min bästa Anki !!!
Tyärr var väl tillställningen något vidare.. men men



Bubbel och snittar är ju iof. alltid gott.


Blondie blir intervjuad...


Försöker se cool ut med bubbel...


City Gross i Häggvik hade en rätt så vettig exponering sist vi var där.



Arvid fick 3 väldigt fina nappar av en bekant :)





Nej, nu orkar jag inte mer.. :)

Vi ses nästa gång.

kram på alla!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits