Tiden går, och jag glömmer att blogga !!!

Men oj, nu har tiden sprungit iväg, och jag har helt glömt att blogga.tokigt.
Har massa bilder..så ser och njut ;)

Vi semestrade i skåne, och där var vi på tosselilla. ett helt underbart ställe!!


en jättestor lekställning fanns det där!


Och hinderbanor!


Och Lastbilar, lite trött på karuseller här ser det ut som ;)


Det fanns fin natur på Tosselilla också!


Lycklig Arvid och livrädd mamma som tog en mycket snabb bild!


Detta var MYCKET bätttre tyckte mamman :)


Man fick vaska guld också. Mina pojkar var jättebra på det :)


Tåååg...



Här är vi inne på Ystad och kika lite på stan.
Där finns en minitåg som man får åka helt gratis, mysigt :)


Världens goaste unge!!


Tror ni att han var less på mig här.. hahaha...
Han ville inte vara med på bild...


Kanske inte världens mest ergonomiska sovstil va??


Vi var på Nallekonsert i Malmö. trevligt värre!


Vi hade det superlyxigt i skåne.. nästan varje middag åt vi hos CHs mormor o morfar.
Bara massa gosaker!!! :)

(Tyvärr enda bilden som blev bloggbar på dem...)


Mumsiga Rullader med pressad potatis. Om ni bara visste hur gott detta var!!!


Schnitzel med tjeckisk potatissallad, alltid lika gott !!


Sommarens bästa bild på mina prinsar!!!!
Arvid blir sååå lycklig när han får sitta på pappas axlar :)
Här passade han på att busa genom att dra i pappas öron lite.

Jag blir så otroligt lycklig av denna bild!!

Hittade en sån där modern sak till sonen :)
Denna kommer att bli kanon till vinter, efter dagis (ej bland folk, bara hemma)


Rosa skor till mig!


När pojkarna hade semester nere i skåne och jag fortf. jobbade så målade jag lite.
Alla skåp i köket var innan i obehandlat trä.. (se till höger)
Nu är det supervitt och tokfräscht, naaajs (se till vänster)



Arivd, Emma och puffarna!!
(fotade sig efter att ha varit på bio tillsammans)


Arvid o Alvin!


Arvid och den blå puffen...



Arvid och den gröna puffen...



Nalle Puh och hans vänner hälsade vi också på..


Arvid badade bubbelbad hos gammalmormor o gammelmorfar i skåne !



Arvids rum för 1 vecka sen...........



Fortsättning följer.... Ha de!




Postat av: Modern....

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....äntligen så är jag uppdaterad på allt runt er.....så mycket mysigt..Tack Tack..ser fram emot fortsättningen på Arvids rum..



Kram Kram :)

2011-09-05 @ 01:10:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits