Söndagsuppdatering


Jag tänkte inleda dagens inlägg med en liten dans av Arvid :)
Vem är det som har lärt honom att dansa??



Vi råkade hamna på Kista Galleria när BlogAwards pågick....
Seriöst så har jag aldrig sett sååå många fjortisar på en och samma gång. coolt!



På Lördagen vid 10-tiden så åkte Arvid till farmor o farfar.
Vi hade storslagna planer... Middag och show på stan...
Istället så blev det först Kista, sen varsin 3-timmars tupplur!
Vi vaknade vid 18, och var båda på tok för trött för att orka göra något.

På Lördag åt jag denna ljuva frukost. Mums!



Och här ser ni Söndagens frukost!!



Jag tror att jag uppskattar helgfrukost väldigt mycket för att jag adrig äter frukost på vardagarna.
Mmm.. gott gott :)
Nu följer en serie bilder på Arvids rum, vi är väldigt nöjda :)


Innan vi påbörjade renoveringen så såg det ut så här...



Utan möbler såg det ut så här...



Vi böarjade med att riva tapeter... många lager var det!!



Golven bröts loss...



Betong !!! Vackert...



Sen blev taket målat, väggarna vita och ett nytt golv kom på plats!


Idag fick vi upp Arvids nyköpta tavlor, och vi är såå nöjda ! :)




Bokhylla och lekbänk :)




Gardinerna skall bytas ut, men de här får hänga tills vi hittar de vi vill ha...




Vi är såå nöjda med nya rummet, tyvärr är det rätt så dassiga bilder..
Arvid låg och sov när jag tog de två sista, så jag ville inte vräka på med mer ljus...


nu ska jag sova och försöka bli lite frisk!!

Tjo o tji, Puss & Kram!




Postat av: Modern....

ÅH vad jag älskar dom gånger jag promenerar in på phridans blogg..och upptäcker att jaaaaaaa det är uppdaterat..nya bilder på Arvid..bor man i Sundsvall så är det ett måste att få se massa nya bilder ofta..och så fint rum..stor killes rum..otroligt fint..och tuffit.. :)

2011-09-19 @ 10:13:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits