"Min egen ostaffär"

Hej kära vänner!

Nu var det återigen länge sedan jag skrev ett riktigt blogginlägg, och det tänker jag inte göra idag heller.
Idag tänker jag publicera min första låt om ost!!

Gitarren ville inte låta så bra i videon som spelades in direkt i youtube., sjunger fel göra jag också..
Men men.
Här kommer den:




Postat av: Modern..

Du är helt otrolig..en tjej med mycket runt sig en tjej med mycket fart..en tjej som är så rolig ja helt underbart..

En sång om ost du skriver och sjunger den så rart..du bjuder den till oss..och vi tar till oss helt klart..

Tack min fina Frida..

Undra om det kommer en ny sång varje dag..det tycker jag..en ostdikt och en ostsång..varje dag.. :)

2011-10-17 @ 11:13:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits