Hur hinner man 1 månader på ett inlägg?

Hej på er !

Vad kul att ni tittar in, trots att jag är sämst på att uppdatera :(
Jag har tänkt att få designen tillfixad, och sen komma igång igen, känns inte kul att blogga när desigen är en helt vanlig standard, någon som känner sig manad att fixa den ?  Kom med pris, så nappar jag nog.

Nu tänkte jag kasta in massa bilder, hinner inte mer än så... och knappt det. är så sjukt trötter idag.

Arvid fotade mormor! Bra fångat av honom :)




Folk säger att jag o syster sitter konstigt med benen..
Titta på Emma då !!  Sjukt vig ! :)



Arvid målade idag sin första "riktiga" tavla.
han berättade att det var solen, moln, gräs och en dinosaurie!


Mamman är givetvis sjukt stolt över denna!!

Under en sommarperioden har jag varit blondin...
Men nu förra veckan så ledsnade jag och blev mörk igen, så skönt :)



Mammas finaste kille på väg hem ifrån dagis :)



Fiskedamm hade vi på Arvids kalas!



Jag o syster var på Restauranggalan !
TACK för att jag fick följa kära syster :)
(Hon vann 2 biljetter, och jag fick följa ! Weehoo)



Förrätt!



Varmrätt



Efterrätt!




Så här ser jag ut när jag jobbar!
(dock mörkhårig nu då)



Och appropå jobb... Titta vilken snygg osthyvel !




Ölsystrar ! :)



Kusinbus!



Denna bild har ni sett förr, men jag blir såå glad av att se den !
Därav repris på den :)




Våran nya "pärla"  Riktigt cool lite sak. Massa coola funktioner!




Finaste Arvid på väg till dagis :)



I Lördags åkte vi till Bålsta och Lasse Åbergs museum!
Det kan jag verkligen rekommendera till alla er andra!

Arvid undersökte kossan....Vad f*nken är det som hänger där??



Inne på museumet fanns massa skoj att se..



Som sagt. massa skoj!




Det här kom som en nyhet för mig.. !




Och titta vem som står och jobbar i shoppen då!!
Jo men visst, självaste LASSE ÅBERG ! Han tog betalt, slog in paket, hälsade
Och var som vem som helst. stort ! :)



Kanske världens sötaste bulle??



Det fanns en "sparkpårumpanmaskin" !



Två välkända killar :)




Den skylten gillade jag o Arvid.. hihi..




Tigermys... Lillplutten ser helt rädd ut... !!




Utanför fanns ännu mera skoj.
Här tränade Arvid på balansgång. bra att pappa fanns bredvid och hjälpte lite..




Koridning!



Och även på en häst!




Finaste bästaste Arvid !!





Nu är bilderna slut !

Tack för att ni fortsätter titta in :)
Vi får se om någon nappar på att göra om min bloggdesign...

Tack & hej & puss & kram!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits