Oh my god !!!!!

Hej på er!
Det är helt otroligt !!
Igår när jag hade hämtat Arvid från dagis så ringde min telefon. (det i sig är ju iof inte otroligt)

-"Ja det var Frida"
-Hej Frida, jag heter ** och ringer från radiostationen NRJ!
- Hhhheej...
-Jag ville bara berätta att du är med i finalen om att vinna en ny bloggdator!!!!
-Oj, vad kul!!! Shit...
-Om jag ringer dig inom en timme, svarar du då?
-Jaaaa !!
-Vad kul, då hörs vi inom en timme, så får du besked om du vunnit eller inte !!

Tror ni att jag var nervös den timmen????

Efter precis 1 timme ringer telefonen....
Shit...

- "Ja, det var Frida"
- Hej Frida, **** från NRJ igen, hur mår du?
- Ehh, bra, men lite nervös...
...
Sen pratade han på.. och tillslut säger han, GRATTIS, du har vunnit en ny dator!!!
- Oh my god !! Shit, tack tack tack, jag döööör !!!!

Sen gjorde vi lite inspelning och jag bara fnittrade, shit!!!
TACK UNDERBARA NRJ !!!!

DEN TÄVLINGEN VANN JAAAAAG !!!!!


(Går ej att trycka på tävlingen, då den är slut nu)






Postat av: Angelica

Haha! Du är ju otrolig du! :) GRATTIS!



Kommer du att blogga oftare nu? ;)

Postat av: Modern..

Hääääääftigt..du kan sluta jobba nu och tävla och sälja sakerna som du vinner..fast det är klart den är ju dumt du som älskar ditt jobb..tävla på..Grattis..Grattis.. :)

2011-05-23 @ 08:19:06
Postat av: mli

Du behöver snart inte jobba längre, kan ha som yrke att tävla dagarna in och ut :P Grattis iaf!! :)

2011-05-23 @ 21:24:16
URL: http://mlish.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits