Veckorna bara springer fram, snart är det sommar!!

Halloj ni tappra läsare!
Ni är inte många, men ack så välkomna att fortsätta läsa :)
Har lite nya bilder, lite från Junibacken, lite från här hemma, och någon annan.

Vi börjar med förra helgens äventyr på Junibacken.
Där var vi då med Familjen Larsson!

Jag provar att vara StarkeAdolf!



Arvid ville prova att vara flicka.




Inne på Junibacken hittade Arvid ett litet hus fyllt av bananer!



LillaGubben fanns på plats, kanonskoj tyckte Arvid!




Arvid fick en pippikram!!





I Fredags efter dagis  så gick jag o Arvid på fik!
Arvid valde denna pippikaka själv..
Dock så ville han INTE äta den.. blev ledsen då jag tog en bit! hihi..

(ja, det heter DAGIS, det heter INTE förskola!
Förskola kommer jag att säga när han börjar 5 eller 6års..)


Arvid spenderade natten Fr-Lör hos farmor o farfar.
Då passade jag och Carl-Henrik på att lyxa till det med en trerättersmiddag!!
IKEA det är bra grejer de! ;)




Utanför huset hemma har små blommor börjat titta fram! :)




Så himla söt på båda bilderna, kunde inte välja bort någon!







KRAM PÅ ER ALLA!








Postat av: Helené

Tack så jättemycket for kommentaren! :)



Jag hade jättegärna velat utbilda mej, men utbudet på nagelterapefter är för stort här i Sundsvall.. Och dessutom är jag ju en fegis, öppna eget är inget för mej ;)

Postat av: Linnéa

Sötaste Arvid!!!



Puss & Kram från Agnes

2011-03-22 @ 22:05:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits