Utemys och innebus!

God kväll :)
Här sitter vi och tittar på underbara "Solsidan"...
Så himla bra serie, den som säger annat har inte koll på läget!

Idag har vi haft en fullspäckad dag.. från morgon till kväll..

Vaknade tidigt, åt lite frukost, ritade lite...
Sen vid halv 10 åkte vi och grillade och snölekte lite med Ajjis farmor o farfar :)
Flera timmar i snö och kyla med mys och grillning.
Sen tvärslocknade Arvid på 1 sekund i vagnen.
Arvid och CH åkte hem och jag åkte och storhandlade mat för hela veckan.

Sen när Arvid vaknat och jag handlat färdigt så packade jag och Arvid ner oss i bilen och drog till Bromma.
Lekpalats och massa bus.
Sen efter det så gick vi och myste lite på IKEA också :) Blev köttbullsmiddag för Arvid och mig idag.
Bästaste Carl-Henrik var hemma och storstädade !! Bästaste. Puss!

Nu slut på text. bara bilder kvar.


På väg till utflykten!





Gung gung :)


Arvid och farmor o vintermyset :)





Arvid och farfar i borgen!




Balansövning!




Grillar korv :)




Ajji kaanaaa...




Mor, far och son!



Farfar ville visa Arvid att man kan krama träd !




Mammas prinskorv !!!




Arvid står på huvudet i tunneln!




Åker bil på Bushuset!




Vilar några sekunder mitt i leken :)




Arvid är mycket focuserad!




Tack för idag alla som läser min blogg :)
-Hej hej!




KRAM!




Postat av: Modern..

Åh vilka fina bilder..ok lite orättvist också..men det ser väldans mysigt ut..och en sak till..tack för att nu massa uppdatering..tacktack.. :)

2011-03-07 @ 09:57:01

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits