City Gross, Lekland och massa bla bla

Hej halloj!
Då var det Söndag. helgen  har passerat i lagom tempo :)
Fått massa gjort, och ändå hunnit andas !

I Fredags så hade vi besök av Svärmor.
Arvid ville först inte följa med oss hem när vi hämtade honom på dagis.
De hade lyx då och fick se på Bamse på Video..
Efter ett tag ville han ändå med hem :)

Vi hade på förmiddagen fått våran underbara säng, så när CH kom hem, så monterades den.
UNDERBAR!!!!!
Vi skulle eg. slänga ihop Tacos, men tiden gick fortare än planerat, så det fick bli mos o korv.
Somnade tidigt, och njöt av att kroppen trivdes i sängen.

På lördag fick vi nöjet att umgås med familjen Larsson :)
Först lite gemensam shopping ute i Bro, sen lunch hemma hos dem. 3-vligt!!
Pojkarna busade och vi pratade.

Sen hemmåt och senare vidare till svärföräldrarna, vi hade önskat Tacos som middag.
Svärmor lovad tacos, sa när vi kom att tacosen var färdig.
CH sa "det luktar vitlök".. tänkte inte mer på det.
När vi kom upp till köket, så var det inte tacos!!! Luring!!
Det var först något som svärmor kallade "Räkpuck"
En underbar liten räkbakelse, mycket gott!
Sen blev det våran favoriträtt :)

Potatisgratäng, ocfilé och bearnarise. Så otroligt gott!!! Tack snälla:)

Sen hem till sängen.
Jag däckade strax efter Arvid, och njöt av den nya sängen hela natten som en prinsessa.

Idag har vi hunnit med massa skoj också.
Först blev det en tur till Stäket, lyxfrukost med tillhörande lek.
Sen vidare mot Bauhause. Lister inhandlades.
Sen till plantagen, och sen till outlet.

Hem för lunch och sovning.
Arvid och pappan sov, jag kollade på Big Brother :)
Efter 2,5 timmes sovlur var det dags för mer äventyr.

Lekland i Bromma, kanonskoj och lagom stort.
Arvid kan leka själv, och vi har ständigt 100% koll på honom.
Trevlig personal och bra mat, och allt fikabröd är hemgjort!!

När vi lekt ca 1 timme var det dags att åka vidare.
Denna gång till City Gross.
1700kr slutade notan på där. Så nu är det välfyllt och knökfullt i skåpen.

När vi kom hem så fick jag lite egentid !
Pojkarna åkte en sväng till farmorn o farfarn. jag fick plocka in varorna i lugn och ro.
läste lite i min bok också kanonbra bok förresten.
Sofi Fahrmans "Elsas mode". Rolig och nästan lite spännande.

Nu sover liten, stor kollar på datorn i vardagsrummet.
Själv ska jag titta lite på Bigbrother.

Så här mycket har jag nog inte skrivit på väldigt länge..
Nu lite bilder från dagen.

Leklandet i Bromma!



Jag åt en smarrig bakpotatis !



Arvid fick en chokladboll. Smarrigt!



Ja just det ja. vi var en sväng och kollade på golfprylar till pappan också.
Arvid passade på att provslå lite..





Nu är det dags att avsluta.

Tack för idag !
KRAM!




Postat av: Modern..

åh så mycket text och massa bilder..och det låter som att ni har det mycket bra där i Stockholmo..tack för uppdatering till oss alla..kram kram.. :):)

2011-03-28 @ 12:13:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits