Nu är det dags för ett nytt inlägg (Kors i taket!)

Halloj på er alla ! :)

Jag är så lycklig att några fortfarande läser min blogg.
Jag har nog misshandlat min blogg så mycket som man maximalt kan göra.
Åketråkdesign och ytterst få inlägg..

Idag tänkte jag bara  spruta massa bilder, som vanligt.
Tänkte innan dess bara passa på att säga att vi alla mår underbart bra.
Arvid, Carl-Henrik och jag, livet leker och vi älskar både att leka, och livet!
Hoppas att ni alla andra har det lika underbart som vi har.
Och om ni inte har det, se då till att göra något åt det.
För..
Man har bara ett liv. ett mycket värdefullt liv.
Livet skall fyllas med glädje och skratt.
Inte bekymmer och tråkigheter. Japp japp!

Nu kör vi bildbomd !!

ALLA ÄLSKAR STOCKHOLM !!!




Förskolans dag..Arvids dagis hade utställning i Pendelstågskorridoren! :)



Morsdagspressent från Arvid :)
Mina prinsar hade utöver denna toppenfina present även köpt pärlörhängen till mig.
Tokiga prinsarna.. äkta päror... oj oj. !!



Vi var i naturen.... Med farmor o farfar.
Hmm.. rolig skylt!


Vi Lekte indian !




Arvid åkte kana !



Luktade på blommorna !




Vi kollade på fiskarna som får massa nappar..
Arvid ska lämna sina hit när han blir stor....



ArvidPippi!




Skogspromenad!



Arvid valde helst själv vad han skulle köpa för presentkortet från
farbror Kjelle! CarsLera och en brödrost! :)




Jag har i helgen druckit det äckligaste vattnet jag någonsin druckit!
Smaka gärna om ni vill uppleva vrickade saker!


Kändes som att dricka solkokosolja, som mamma hade på sig när man var liten...


Igår bestämde vi oss för att ta en liten tripp!
Vi skulle åka till Trosa ! :)
I Trosa åt vi middag/lunch. Hejjade på min chef och bara njöt.,



Sen åkte vi vidare till Nyköping, där vi sov en natt.
Super mysig stuga hittade vi till bra pris.
Lite svårt att ta sig upp, men grym utsikt!!!!!



Vi lekte lite i nyköping igår kväll...



Tidigt imorse åkte vi vidare mot KOLMÅÅÅÅÅÅRDEN!!!


Grymt nöjd med denna bild, som är tagen med min telefon!!!

Karusell åkte vi!




Vi tittade på en björn som gääärna ville vara med åp bild !



Arvid klappade geten!



Knubbbsäl!!!




LINBANA!




Man åkte linbanan över alla vilda djuren.
Vissa djur var man långt ifrån , som dessa.
Andra väldigt nära!!




VI hälsade på Bamse i hans värld!!



Slänger sig i famnen...



på lilleskutt!!!




Springer in i famnen på....




Kraaama BAmse!!!





TACK för att ni forsätter trycka er in på min blogg.
Tack för att ni tror att det kommit en nytt inlägg.
Tack för att ni finns!




KÄRLEK !!!




Postat av: Piipen

Loka kokos var faktiskt en ny favorit! Jag tyckte den smakade pina colada jag :D

Postat av: Linnéa

´Älskar bildbomb!!, supermysiga bilder!! :)



kraam på er!!

2011-06-07 @ 22:16:10
Postat av: Sandra

Håller med om Lokan, den smakade sololja! jag hälldre ut min, den gick inte att dricka

2011-06-11 @ 07:13:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits