"Du får inte stoppa köttbullar i näsan Marcus..."


Halloj!
Kommer ni ihåg den låten?
Här har ni en länk annars...
http://www.youtube.com/watch?v=ftctuLJl4mg
Gjorde mig glad när den kom, och gör mig fortfarande glad :))


Nu kör vi lite bildbombning igen då :)
Vill såklart även passa på att säga att vi har det superbra, trivs så otroligt bra med livet, jobbet, allt! :)

nu så..


Bakade chokladbollar. Tog med mig dessa till tåget, för att bjuda syster.
Syrran struntade i att komma till tåget.
Fick moffla i mig dessa själv. tack ska ru ha!




Den här bilen vill jag ha !!


Såg den utanför mitt jobb förra veckan.
Den önskar jag mig i födelsedagspresent..... fyller ju typ jämt iår...



6:e Juni solbadade jag på en brygga, sååå mysigt :)




I Lördags så sov Arvid hos fajmoj och fajfaj!
Mamman och pappan firade genom att ha en helkväll ute.
18.00-21.10
Precis vad vi klarar av... :)




För ca två veckor sedan fick jag 2:a pris i en tävling och vann produkter från Procter& Gamble

till ett värde av 1900kr !! Wooohooo!!!


Vann detta superfina Armband från Tidningen NÄRA. TACK!




Var hos frisören och fick en sommarfrisyr. tack!





Mr Mulle, Fajfaj och Ajji!





Igår åkte jag och Arvid och hälsade på syster m fam efter jobbet.

Finaste Arvid och finaste Emma!



Buskusinerna Arvid och Winston =)




Fina kusinerna kalasar på festis!




Hmmm.. massa tokar på samma bild :)





Idag spontanbakade jag och Arvid en rabarber och äppelpajskaka !
Högt betyg av samon :)




En underbar bild på mina svärföräldrar! ♥♥♥

TACK snälla för all hjälp vi får ! :)




Nu ska jag hoppa in i duschen, sen sova.
Imorgon blir det en kanondag!!!
Först jobb, sen Gröna Lund med kontorsfolket!! NAJS !


Tjo!




Postat av: Modern..

Mycket fina bilder..få se nu..??..fyller typ jämt i år..??



Tokar på samma bild..hehe.. :)



Fina svärföräldrar..ja vilket myskort.. :)

2011-06-20 @ 23:56:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits