Sundsvall, Gävle, bad och bilder!

God kväll!
Nu var det dags att lägga in lite bilder igen :)
Massa skoj har vi gjort sen sist, här nedan ser ni vad!

Förra helgen hade lillaEmma prinsesskalas!
Arvid sov första halvan... hihi.



Givetvis så var det prinsesstårta på kalaset!



Fiskedamm var det också, spännande!!! Arvid står snällt längst bak och väntar ..



I måndags åkte jag och Arvid på semester till sundsvall!
vi tog god tid på oss, och var uppe först 18-tiden.
Middag hos morfar och sen vidare till mormorns lägenhet som vi lånade!

På Tisdag förmiddag hälsade vi på hemma hos Lotten, Anders och Tim!
LilleTim var sååå söt, och stor, men ändå lite :)
Superkul att få se deras jättefina hus också.
Tack för fikat, mums!!


Underbart söt!!




Efter besöket i Timrå hos Tim m fam så blev det hem och sova en sväng.
För att senare åka vidare till sötnosen Nelly och hennes fina mamma Evelina!
Arvid och Nelly verkade känna igen varandra och lekte superfint!

Här en snabb paus i soffan, då jag försökte få en bild.. men ingen ville titta
på mig,,,,=)



När vi skulle gå, så blev det kramkalas :)
Slutade med brottning och fnittriga barn!




Efter fikat hos Nelly och Evelina åkte vi hem till morfar och Agneta och fick middag:)

På Onsdag förmiddag hälsade vi på hos min fina farmor!
Hon bjöd på ost och skinkmacka, och även gobulle:)
Dumt nog tog jag ingen bild !!
Trevligt hade vi iaf :)


Sen åkte vi hem och sov en stund( både jag och Arvid sov 3 timmar!)
Sen vidare hem till Linnéa, Anders och Agnes :)
Sötpropparna, med varsin propp i munnen :)



Vid 18-tiden skjutsade jag Arvid till morfar och Agneta, ty där skulle han sova..
Anders skulle fixa toning på vår bil, så det var bäst så.
Arvid hade inga problem alls med det.
Vinkade glatt till mig :)
Väl tillbaka hos dem så blev jag serverad mumsig mat och lyxig efterätt :)



På Torsdagen besökte vi Milko och mina x-kollegor där.
Alltid kul att få lite uppdatering och prata lite stunt :)

Efter besöket på mjölkfabriken så åkte jag och Arvid ut till Birsta.
Där käkade vi köttbullar och reashoppade lite.
Sen hade vi bestämt träff med Kjell!!
Vi började med en tur på Leksaksaffären, där Arvid lyckades berätta för kjelle att
han var i behov av största duplosettet från Cars :)
Tack snälla Kjell!!


Sen fikade vi på IKEA, och efter det åkte vi till bowlinghallen och körde bil, kastade basket och hade skoj.
Middag åt vi hemma hos morfar o Agneta !

Fredag:
Vi bestämde dejt med Maja, Cornelia, Milo, Sara och Jennie på stan denna dag.
Kanonskoj att träffas!!! Blev bus och sushi i gräset :)
Arvid tog detta kortet på Milo!!
Söta Milo äter sushi med pinnar!!! såå coolt!



Även denna bild på finaste Cornelia var det Arvid som tog!


Arvids favvodrake!!



Av någon anledning så glömde jag helt att ta kort med Arvid o morfar!!!
MEN, jag tog iaf ett med Arvid och morfars motorcykel!!!


Lekte i "momos" liipaak (lekpark)



På vägen hem stannade vi i Gävle för att besöka min kusin och Arvids tremänningar!
Superkul att träffa denna underbara familj!
När jag var tonåring så hälsad jag ofta på dem på lov :)

Arvid smälte snabbt in i barnaskaran (utökad från 3 till 5 denna dag.. eller 6 m.Arvid!)

Arvid spelade TV-spel med Isak och hans kompis :)


När vi var i Sundsvall, så bodde vi i mammas lägenhet, där hittade jag roliga bilder!!

Jag och syster!



Mohaha. otroligt cool pappa jag  har !!!
Hmm, varför ser det ut som om att han håller min arm ? Ville jag springa iväg? :)
Känns igen från bilder på Arvid :)



Jag, Mamma, syster och Momma!!!


Fina fina Momma! Önskar såklart att du fanns kvar här hos oss...


Hihi.. varför gör syster grimaser på alla bilder??




Solskensungen våran!!! Skiner i kapp :)



Arvid fotade mormor och Kristian =)



Arvid fick bubblor av Kristian, stooora bubblor! :)



En busig Arvid i diskhon :)



Badar gärna hos farmor och farfar :) Både inne och ute :)




Nu orkar jag ej längre.
Måste soooova.
Ska imorgon njuta av en sovmorgon, då Arvid ikväll sover hos farmor och farfar :)

Ha det bra !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits