Tävlade, och vann :)

Halloj.
Då var det dags att tävlingsuppdatera igen då :)
En liten vinst, men ändå en väldigt bra vinst!!

Jag tävlade på en blogg, där man skulle lämna tipsa om bra tips på hur man gör
för att ej slänga mat !!


Dessa superbraiga saker har jag vunnit !!!

Vad skrev jag då?



Många av er brukar fråga hur jag gör för att vinna..
Här ovan ser ni hur jag gör... jag rimmar, skarvar och hoppas på tur !!
Lite charm och mycket rim brukar gillas :)

Bloggar just nu från min vinstdator!
Igår var vi på gröna lund, jag gick in med mitt GrönanKort, som jag vunnit.
Arvid badar nuförtiden i sin badmansdräkt som jag vann till honom.
På kvällarna tittar på jag film i min Ipad som jag vann ;)
Förstår ni varför jag gillar att tävla ? ;)







Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits