Semesterrapport !

Hej halloj !
nu är jag inne på semestervecka 3 av 4 !
Jag och Arvid har hunnit med massa skoj, så idag har vi en "slappardag" :)

Förra veckan tog vi våran finfina Volvo ner till Lidköping för att hälsa på finaste Anki med familj!!
Arvid gillar att åka bil, framförallt att sova i bilen :)

Prinsen är redo för en biltur till Lidköping!



Vi stannade till på Gyllene Måsen för att avnjuta en måltid ;)



Anki kollade på oss med stora ögon.... :)



Arvid och Hugo morgonmyste i soffan.
Hugo lekte med Arvids iPad och Arvid lånad Hugos "Björne"



Arvid mumsade frukost hemma hos Anki :)
Arvid var superhungrig och kunde inte vänta på oss andra... !



En dag gick vi till en superfin lekpark!
Här klättrar Hugo på en fin fågel :)



Moa klättrade upp på nyckelpigan ! :)




Och Arvid klättrade på Grodan !



Coolaste killen i lekparken!



Nästan hela familjen gungade. Endast Thomas som saknades på bilden =)



Anki är ingen kaffedrickare, men håller på att lära sig.. Gott sa hon !
(Inte konstigt då de har världens bästa kaffemaskin!! Tassimo, såå gott!!)





TACK snälla ni för att vi fick komma till er på vår semester!!!
Denna vecka är än så länge helt oplanerad, men jag ska nog komma på något skoj för mig och Arvid.
Nästa vecka är det jobb för mig, och veckan därpå.
Arvid och pappan åker då flygplan ner till Skåne !!
Där finns Farmor o farfar redan på plats, Arvid saknar dem massor!

Arvid och Co ska se Cars 2 nere i Skåne, tror ni att Arvid längtar?? MASSOR!!!

På Fredag v. 32 åker jag till Skåne efter jobbet, och så har vi våran gemensamma semester hela v.33 !!
Vad vi ska göra då? Det vet vi ännu inte, men skoj ska vi ha !

nu åter till bus och slöande :)

Tjo ho!
2 inlägg på en och samma dag !!!!!
Och vet ni, jag lovar ett tredje inlägg så snart Arvid sover :)




Postat av: kusin jenny

härlig semester! v33 jobbar vi förvisso, men om ni är sugna på en lundatur är ni varmt välkomna!

2011-07-25 @ 12:50:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits