Dags att blogga ikapp då..

Halloj !
Söndagkväll, och allt jag vill är att sova..
Men men, tänkte att jag ändå skulle passa på att slänga in lite nya bilder :)

Arvid tog på sig mina skor och en väska som jag fraktat hem lite
kylvaror från jobbet i..

"Ajji osso sälja ost"

En dag nu i veckan var det sjukt varmt..
Jag och Arvid gick till den lokala plaskdammen..


Både sötast och blekast i byn ...

Efter badet får man såklart fika :)




För två veckor sedan så såg vi Kung Fu Panda 2.
Spännande och superbra tyckte Arvid !



När vi gick ut från bion så ser vi detta hus, varpå Arvid skriker:
"DÄR BO NICKE !!!! NICKE BO DÄR !!!"

Vem har lärt Arvid att läsa???

Jag var tvungen att titta på en dvdkasset när vi kom hem..



Här ser ni midsommarlunchen :)



Och midsommartårtan !!


Otroligt god !! :)

Här dansade vi.. eller .. vi kollade när andra dansade !



Övningscyklar :)



Snyggaste killen åker traktor på Junibacken


Idag var vi på spårvagnsmuseet tillsammans med svärföräldrarna.
Efter det så åt vi lunch, sen gick vi alla tillsammans på junibacken.




Ajji och Farmor åkte lilla tåget :)


Farmor och farfarn provade att vara konduktör!



På Junibacken träffade vi Mumintrollet !!!
Givetvis så ville kramArvid kramas :)



Särstavning på hög nivå....



Vinster sen sist :D

Tävling på Coops hemsida!


Tävling på Probacs hemsida!



Tävling på Lensstores facebooksida !



+ 2 biobiljetter på Noble Entertainments facebooksida!

+ 1 badmansdräkt till Arvid från Polarn.

+ årskortsinträde på Gröna Lund

+ Produkter från procter & gamble värde 1900kr !



Nu ska jag sova!

Tack för denna gången :)





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits