Bad och annat...

God morgon!
Varför vaknar Arvid vid 06-tiden varje dag? gaaah...
En period under sommaren vaknade han 07-07.30... mkt skönt.. men men..
:)

Igår var det "halvbra" väder, så vi gick för att bada.
Bara vi som ville bada.. Och när vi väl kom ner till poolen, så bangade Arvid..



Men fika ville han iaf :)



Mamman fick kaffe..
Arvid säger "käckligt"



I förrgår hittade vi en lekpark som vi fikade i..
Stor bulle, hela försvann... nedrans!



Gunga är roligt, om det går sakta.. :)



Hittade en bil också...





Idag ska det enligt smhi bli bra badväder!
Hoppas att Arvid inte bangar idag :)
jag har aldrig varit såhär blek någon sommar.... hua..
Idag ska jag få liiiite solsken på mig hoppas jag !

På Lördag fyller jag år... weeehooo :)
Jag ritade en önskelista så att Arvid skulle kunna hjälpa pappan när de handlade förra veckan..
Smart va!!!!

(Ritades på ca 1 minut, därav mina otroligt fina bilder  ;)    )

Ska bli spännande att se på Lördag om Arvid lyckades förmedla till pappan vad
mamman önskat sig ;)




Postat av: Emma-Lou

Vilka fina bilder på grabben, så kul att se vad andra familjer pysslar med om dagarna :-)



Storlek 27 för en 2,5-åring verkar ju jättestort, hehe. Min äldsta grabb är 5½ år och har 29-30 beroende på märke... Det tycker jag verkar OK. I våras hade han dock storlek 28, så han har iofs växt en del om fötterna ;-)



Yngsta har ganska stora fötter, tycker jag. Han fyller två år om ett par dagar.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits