Socker så sött.. På silverfatet, så sprött...

img_3809 (MMS)

Socker så sött.. På silverfatet, så sprött! Godis till Frida.... Så slipper familjen lida!  Nu är godiset undanplockat i båtar skafferi... Får se om Carl-henrik kan låta bli;) Jag ligger i sängen. Och skall nu sova! För Arvid vaknar innan 06.00, det kan jag lova!





Postat av: Anonym

Det är dålig fart på den här bloggen, vi undrar om du inte har ätit upp godiset ännu, vi har sett det flera dagar nu!

Eller hur Eva?

D och C

2011-03-01 @ 18:56:36
Postat av: Linnéa

Det här börjar bli som semlan som bara låg där och frestade oss :)...Jag har ett dagligt godissug och nu kom jag på varför!! ler



Puss & kram till hela familjen! :)

2011-03-01 @ 23:41:32
Postat av: Modern..

Hallå..jag håller verkligen med föregående skrivarna..vad är det som händer..??

Kanske ska vi skaffa oss en egen blogg..??..eller..ok vi ger bloggerskan en chans till..att uppdatera varje dag..kanske ska vi göra en namninsamling på att vi inte är riktigt nöjd.. :)

2011-03-02 @ 08:47:08
Postat av: Anonym....

Bra jobbat av oss..nu har vi satt fart på bloggerskan.. :)

2011-03-04 @ 11:34:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits