2011, året då jag fyller 29 år !

God kväll.

Kom precis på att jag fyller 29 år iår.. det är ju helt sjukt!
känner mig som 23, eller kanske 18..

Idag har jag och CH lyx.. :) Om man nu kan kalla det lyx att vara utan sitt eget barn (!?)
Arvid sover hos farmor och farfar ikväll ! Vilket han älskar :)
Vi uppskatter verkligen att få lite vuxentid.. Tid för bloggar och TV-spel ;)


Arvid hämtades ca 16... VI satte oss då i soffan.. slappade och tittade lite på TV.
Sen vid 18.30 så gick vi rakt över gatan till våran lokala kineskrog.
Buffe och öl. mums! Efter buffén blev det en 30minuters promenad...

Sen hem till soffan.. :)

CH har precis börjat kunna röra sig lite efter att han opererat sitt knä..
Givetvis så får ni se en bild !
Fräscht va ;)



En bild på våran lilla datanörd ;)



Arvids farmor och farfar har varit i Thailand i två veckor.
Det är superlång tid om man frågar lille Arvid.
När man frågade honom: "vart är farmor och farfar"
Så svarade han "Talla" (Thailand)
När de kom hem så fick vi paket !!!

Jag och Carl-Henrik fick underbara parfymer från Hugo Boss!!



Jag fick ett superfint halsband och ett jättefint ihopvikbart diadem :)



Arvid fick tuffa sommarbyxor !



Coola t-shirts!



Fler coola t-shirts!




Polo pikeer!



Supersöta strumpor fick jag ju också!



Tack snälla för alla fina saker =)

(och för att ni tar hand om vårat lilla monster idag, så vi får vila lite!)



Ute på våran promenad idag så såg vi detta!!!
Vad har hänt? någon som sprang efter sin käresta, och tappade asken?
Någon som gjort något dumt,
och försökt att bli förlåten med en ask hjärtan, men istället fick den kastad i huvudet?
Vi får nog aldrig veta......
Hemskt iaf..



Nu åter till slapphet och paltkoma..




Postat av: Modern..

Oj..ja det verkar lite skumt det med hjärtgodiset..mm..får vi nog aldrig veta vad som hände..

Ang snön vi skickar lite till er för vi har lite kvar faktiskt kommer ett lass..

Oj vilken tur ni har så massa presenter..och inte lite heller..vilken tur att farmor o farfar hade så mycket presentplats..lyllo er.. :)

2011-02-07 @ 08:26:36
Postat av: Frida

Mamma:

Visst är det sorgligt.. aldrig får vi veta!!!

Stackars hjärtgodisask.. vilket slut :(



Ja. visst är det lyllos oss. massa paket :)

Postat av: Claes

Tänk hur olika vi tänker..

Själv blir jag mest irriterad över att folk kastar skräp (godis) på marken och skitar ner.

Hur har det blivit? Nya lortsverige!

HÅLL SVERIGE RENT!

Ordningsmannen

2011-02-08 @ 08:15:49
Postat av: Modern..

HeHe..ja du har nog rätt Claes..men Frida och jag tror nog att det fanns nog inte.. att den skulle hamna på marken som skräp..utan vi tror att............................................... :)

2011-02-09 @ 08:50:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits