1 miljard bilder och massvis med känslor !

God kväll !
Har tokmycket bilder, så texten får stå åt sidan denna gång (iaf lite)

Vi går tillbaka till Lördag morgon, ca kl 07.05...
Vaknar av att Arvid rusar in i rummet... "Maaaammaaaa"
CH kommer efter "nej, väck inte mamma".
Mamma: "Mamma är vaken nu :)"
Fick sovmorgon, och ändå vaken klockan 07.05, tokigt va ? ;)

Hela familjen satte sig i soffan...
Jag börjar gny och gnälla över att "imorgon är det min tur att kliva upp toktidigt"
CH säger "Nej, du får sovmorgon imorgon med"....
Hmm.. tänker jag..

Efter ett tag kryper det fram, att han bokat in oss på en myshelg !!!
Arvid var bortlovad till farmor o farfar :)
Först skulle jag inte veta var, men jag har kontrollbehov, och fick såklart veta ;)

sååå.. Packa väska, lämna sonen.. sen iväg !
Nu tar orden slut, och bilderna tar över.....

Bilsemester.. chalalallaa...




Uppsala, Weehoo ! Incheckad och hungrig.
Buffe, så klart !

Tallrik nr.1

PLock o dumplings.

Sushi !




Mixplate..


Glass och frukt !




Efter en braklunch blev det en stadspromenad (o även shopping!)
På väg till La Grande kürka så såg vi detta lustiga hus...
Om ni tittar på kortsidan, så ser ni att fönstrena är målade (!?!)
Knasigt... men rätt smart!



Framme i kürkan fick vi lyssna till vacker sång! Eller egentligen inte..



Denna automat såg vi i kürkan!!
En "KOLLEKTOMAT"
Bara att stoppa i VISAkortet, välja vart du vill skänka dina pengar.
Och VIPS så är du en god människa som kommer till himmelen!



Kürkan utifrån. svårt som tusan att få med hela på bild...




Vackraste i valvet... dock lite mörk...



Jag vid valvet...




Mitt hjärta vid ån !




Alltså, ja.. det är ju jag det där då.... :)




Efter promenaden gick vi och checkade in på rummet...
Vi låg och tittade lite på TV.
Helt plötsligt trollade CH fram en vinflaska och praliner ur väskan ! :)
Sååå.. lite vinofino...



Efter en sväng in o solariet, en dusch och lite vila så bar det av ut på stan!
Efter ca 32 minuters promenad så hittade vi en bra restaurang!

Började med en drink.. mums!

Jag bestämde mig för "Surf ´n turf"
180g. Oxfilé och ½ Hummer ! Me like!
Helt värdelös bild men men.. iphone ´+ mörker.......



Mamma på vift njuter av livet !



Tråkiga som vi är, så låg vi i våra sängar redan klockan 22.00 :)
Ack så tråkigt , men ack så skönt ! :)


Söndag... Frulledags!

Frukost nr1



Frukost nr 2



Frukost nr  3



Frukost nr 4... NU vart jag mätt  ! :)



Efter att frukosten var äten och vi sovit en tupplur, så åkte vi mot Sthlm igen!
På vägen till svärföräldarna så åkte vi in på EuropaMöbler och köpte en säng !
Naaajs.. kommer om ca 8 veckor.. längta längta!

Tack Claes o Dagmar för att ni tog hand om vårat bästa, när vi laddade våra batterier!
KRAM!


Idag efter jobbet åkte vi och åt finmiddag på IKEA.
Finaste lillArvid !




Arvid fick paket från farmor o farfar, "alla hjärtansdagpaket"



SALLE !!! (Dinosaurie!)





TAck snälla !


Nu vill (ska) jag sova !
Kram o hej!




Postat av: Lotten

Men ni verkar ju ha haft en underbar helg!! Vilken underbar sambo du har o han oxå för den delen... Men seriöst!? Åt du upp allt som var på tallrikarna vid frukosten?? Hahaha du kan äta det vet jag men inte allt det där va?!

Må så gott o kramar Arvid från mig!!

Kraaaamar i massor!!

2011-02-14 @ 23:51:24
Postat av: Frida

Otten: han är underbar min sambo!

Och Jaaaaa, givetvis så åt jag allt på tallrikarna:)

Klarade mig fram till middagen sen:)



Kram

2011-02-15 @ 07:52:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits