♥ Lite uppdatering från julen.

Hej halloj.
jag tänkte att jag skulle få ner några rader här.

Julen var som vanligt både givande och mycket trevlig :)

Själva julafton firade vi hos CHs föräldrar, aka. mina svärföräldrar och Arvids farmor o farfar.
Dagmar (ja, hon heter ju samma som stormen) fixade supermat, som vanligt :)
Vi andra hjälpte till så gått vi kunde.

Givetvis så kom tomten, Arvid var blyg 2 sekunder, sen vart han bästis med tomten !

jag tappade räkningen, men JÄDrar vad klappar både jag o lilleman fick (minst 50 paket var)
Otroligt roligt tycker jag !!! Weeehooo ....!!

Arvid och hans kompis tomten!




Johan satt snällt och väntade på sina klappar...



Arvid satt rätt mycket och spanade på klapparna innan tomten kom :)




Min mamma och hennes Peter kom också till CHs föräldrar på jul!
Jätteskoj att få träffa dem på jul också, nästa år kanske man skulle tjata ner far och Agneta!

Tyvärr inga fler bilder just nu, men kanske imorgon, eller på Fredag eller söndag :)

Idag och imorgon jobbar jag.
Tors o Fre jobbar CH.
Hela nästa vecka är Arvid med farmor o myser.. :)
två veckors ledighet från dagis, lyx !


Nu ska jag kika lite på TVserier på nätet.


Ha det så bra :)

Puss och kram!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits