Julmarknad, brända mandlar och kolakakor!

God kväll :)

Idag fick jag sovmorgon till 06.00.. Tack sonen..... Zzz...

Var vaken ca 1,5 sen fick jag sova till 09.00. tack tack.
Vi käkade frukost, sen kom CHs föräldrar och hämtade oss.
Familjeutflykt till stan för att kika på lite julmarknad och annat skoj.

6 timmars utflykt blev det, slut i kropp o själ nu....

Nu lite bilder...

Arvid hade kramkalas i sängen imorse :)




Igår kväll hade vi tacomys här hemma. Arvids farmor o farfar var också me.
Givetvis så städade vi innan de kom, Arvid var jätteduktig :)




Julkalenderar har jag 3st i år !

Bingo Lottos fick vi av min papa!



Givetvis har vi en ostkalender!



Och en Trisskalender! Fick av min mamma ! :)



Coca Cola fanns givetvis på plats!
Barn fick gå in och sätta sig i tomtens knä och ta kort.
Arvid blåvägrade... tyyypiskt !



Julmarknad utan snö... skönt, men det hade varit finare med snö...



En den av NKs julskyltning... mest bara konstig..




Svärföräldrarna bjöd på gofika på NK.. mums !




När vi kom hem så bakade jag lite kolakakor.. Ännu mera mums!




Ska nog baka lite imorgon också... vet ej vad än.. hmmm...


Är trött och slut nu, skall duscha sen sova.

Imorgon blir det klänningsjakt, bakning, solning, hårfärgning och massa annat skoj.



Tack för idag....





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits