Tid för röj och sömn !

Halloj !
Fredag kväll och vad gör jag?
Jo, jag ligger i soffan och slösurfar :)

I Onsdags så vinkade jag av Carl-Henrik och Arvid vid flyget!
Min prinsar har just nu semester nere i Skåne !!!
Jag har snart haft 3 kvällar själv .. 2 städkvällar, 1 slappkväll :)
Givetvis så saknar jag dem massor !!!!!
MEN.. det är skönt. skönt att kunna röjja i skåp och lådor utan att Arvid blir tokigt nyfiken.
Men.. som sagt. saknar dem massor!!!

Jag tänkte att jag skulle försöka att komma ikapp med bloggandet i dag.
så nu kommer massa bilder, i helt fel ordning som vanligt... :)

i Lördags fyllde jag 29 år !!! Detta möttes jag av när jag kom ut i vardagsrummet!


Går ej med ord att beskriva hur bra pojkar jag har !!!

Fick äntligen min älskade Tassimo !!!

Jag älskar verkligen min kaffemaskin, sååå gott =)

Kit för huden från 'Body shop!! Wee!!!




En bok om mitt liv ;)



Min älsklings parfym !! Luktar verkligen sååå fräscht !



Och en underbar hårblås!



Superlyxiga praliner från Kahls!!!!!


CH tyckte att pralinerna skulle räcka under hela deras semester  :)

En hållare till bilen, för tex kaffe!



Visst kan man verkligen säga att jag har världens bästa pojkar !!!
Älskar er massor !!! PUSSSSS !!!

Vi fick finbesök från Sundsvall förra veckan, MORMOR! :)



Arvid åkte dino!



Jag och  Arvid tog en tur till Gröna Lund på vår semester!


Mamman fixade såklart världens bästa mellis ;)

Arvid och Johan ville kramas med grönanNallarna!!



Karusellkö!! Spännande!!!



Vi åkte karuseller !! Såå kul :)


....och lite läskigt !!

Jag har blivit blondinFrida! Weehoo...!



Förra veckan fick vi besök av Camilla och Nicolle!!!! Sååå roligt !



Nicole är verkligen så himla söt och go :)



Trötta nappbarn vilar på altanen på Junibacken :)



Sötaste ungarna busade på tåget :)


Det var verkligen superkul att ni kom och hälsade på oss !!!
Kom gärna fler gånger :)

Vart är Arvid???



Hääär är Arvid !


Arvid hade ingen "titt ut-period" när han var bebis..
Men nu är det jätteroligt :)

Fångade några riktigt charmiga bilder på min lille prins :)
Här kommer dem !

Det här är jag, Arvid! Här bor jag.. mitt hus, mitt.. allt !


Hihi, ser nästan ut som om att han har för korta brallor...
MEN, det är trekvartsbrallor !! =)



Tuffa miner kan jag göra :)




Min absoluta favoritbild!!!




Jag kan se berörd ut.. undersam ut liksom.. =)




Vinkade av mina älsklingar!!!



På Fredag åker jag tåg ner till Skåne för att ha ytterligare en semestervecka, tillsammans med prinsarna!

Nu åter till... soffan ;)




Postat av: Carola

Jag har också den parfymen. Den är så himla fräsch och luktar så himla gott..

Postat av: Modern.....

Åh världens finaste Fridan vilka fina Prinskort..längtar efter Arvid och er..och oj så massor av presenter precis som det ska va..hurra hurra hurra.. :)

2011-08-10 @ 22:35:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits