Testar min nya telefon :)

God kväll  !
Jag är såå lycklig, ty jag har en ny mobiltelefon.. woohoo.
Jag är givetvis lycklig över den fina familjen och den fina släkten jag också har!

Har fotat lite med min ajfån fyra. och är himla nöjd med resultatet.


Dagens givna Entrébild!




Igår hjälpte Arvid pappa att sätta en ny list här hemma...




Igår var jag iväg en sväng till kungsängen! Träffade syster m familj!
Systeryster och pruttEmma !
s
(Jag får skriva pruttEmma, för Emma kan läsa själv, och hon brukar säga
pruttfrida till mig... Emma, skriv gärna en hälsning här till moster!)

Lilla trollet Winston var också hemma när jag hälsade på :)


Här i Jakobsberg så är nu all snö borta.. titta vad vi fått istället!




Idag när vi var på restaurang med farmor o farfar så spexade Arvid till det...



vårat älskade lilla troll !!!



Det är inte lätt att välja bilder, alla blev lika bra idag !!



Han ville ta mer kort !!



Och utanför fönstret fanns något mycket roligt !!



Tack för idag kära läsare!




Kram från oss!




Postat av: Kristian och mamman.................

Hejsan, vilka trevliga kort vi blir direkt sugna på att komma ner igen! Kanske till påsk !?

PS jag är åxo glad över min nya telefån... en sån som syns i rutan ovanför XPERIA ARC. AJFÅNEN får en konkurrent ;-()

Mycket att göra just nu, skynda skynda... Hälsa alla!

2011-04-05 @ 17:53:15
Postat av: Emma

Du är en pruttkiss Frida! Hälsningar monstret :)

2011-04-05 @ 19:21:43
Postat av: Modern..

Nu dax för uppdatering.. :)

2011-04-09 @ 14:20:51
Postat av: Modern..

Men Hallå..!!!!!



Dax för uppdatering nu..hoho.......



Det är ok med en liten liten bild.... :)

2011-04-12 @ 23:00:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits