Är det sommar nu?

Halloj !
Finns det några läsare kvar?

Vi har det kanonbra, men tiden går för fort! Jag hinner inte blogga (!?!)
Förra helgen var underbar!!! Fyra hela dagar med äventyr.
Här nedan följer bilder, helt fel ordning.. men men.

Vi träffade Mulle Meck!




Mormor träffade också Mulle Meck!



Även Kristian träffade Mulle!



Vi målade ägg! (detta målade Arvid helt själv!)




Vi färdades i bilen!




Vi kände på vattnet...




Vi firade påsken genom att ha prickiga kinder!




Vi spelade bowling!




Vi spelade golf!




Vi var på skansen och tittade på alla djuren, här ser ni en björn!




Var var på stan och gick en hel dag.. vissa åkte iof med vagn och axlar..




Vi körde traktor..




Vi fick påskharar med fina flugor kring halsen!!




Vi lekte spindelmannen...



Vi red på lejon...



Vi träffade en kanin!



Gissa vem som lyckades välta kaninen......



Visst att det är bostadsbrist här i storstan... men detta....
Tänk att de för sälja barracker som bostäder!!!
500.000 kostar en sån, och då ligger hyran på 2500kr/månad!!
sjukt...




Jag vann fina témuggar från Gustavsberg!



Jag vann en iPad !




Vi spelade in två filmer!


Arvid spelade skrattboll med pappa!




Arvid tittade på pappa.. sen gjorde han lika :)
Pappa tittar efter bollen, och tar upp handen till ögonen för att täcka solen..
Arvid gör samma..... :)




Trevligt att ni hänger kvar!
Kram på er !




Postat av: Jessie

Jag finns kvar jag älskar att titta på dina bilder Fridan!



Kram!

2011-05-02 @ 15:22:21
Postat av: Fafaj

Spindelmannen med kompanjon liknar mest

Grodan boll och Kalle stropp tycker jag.

Fafaj

2011-05-05 @ 10:50:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits