Bilder och en film!

Gooood morgon!

Lördag idag, skulle eg. ha lagt ut bilderna igår...... MEN.
Både jag o CH somnade i soffan vid 21.30... :)
Vid 00 gick vi över till sängen och däckade...
Vaknade 06.30 av att Arvid kom instudsandes :)

Nu orkar jag icke skriva mer... eller jo!
jag vann en inträdesbiljett till UnderbaraBarnmässan ! Woohooo !! ;)



Fisen försöker att stänga in/strypa sin älskade björn Johan!




ARvid tog kameran och fotade sig själv...





Tvättar händerna! Förr var det skittråkigt, nu är det kul.. för det blir skum!!!




Svartvita bilder blir så himla fina tycker jag :)




Arvid och den lilla basketbollen!!



Mammas gamla smådjur börjar uppskattas...




Igår köpte vi pizza......
Röstfiske på hög nivå.. dock lite för sent nu....





Nu är det dags att fundera på vad vi ska hitta på idag..

Tjooooooo




Postat av: jennie

Men hallå !! hur lyckas du ? VANN igen ! :D GRATTIS :D

Ja o en vän ska oxå på underbara barn mässan, vill oxå vinna biljett... hmm.. undra bara var man ska tävla..



hade´!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits