Födelsedag och massa bus!

Världens bästa Arvid fyllde igår 2 år !!
Han blev firad, från morgon till kväll... precis som sig bör...

Han fick massa massa paket.. och oj så glad han blev för allt :)

Här nedan finns några av alla saker han fick...
Allt går inte att fota, det blir för många bilder..

Vi är supertacksamma för alla presenter och alla gäster.
Tusen tack för att ni kom på Arvids 2års kalas!!!!
(Alla små bilder är klickbara!)











jio

Provlekte leran imorse! Superskoj!!



Detta var paketen från mig i CH...
Arvid är precis lagom bortskämd, så som det skall vara :)




Här var det paketen från mormor som öppnades :)
(Ooops, det gjordes redan 1: okt......)




Pappa, Jag , Syster, Emma o Arvid :)



Tååårta!


Sötaste Arvid öppnar paket :)
Här öppnades stereon han fick !  (i form av Blixten från Cars!)



Bilder från idag, Söndag!

Mamman o fisen gick ut för att äta lunch.
Korv m bröd blev det  idag, mycket gott sa Arvid.



När jag o Arvid åt lunch så var pappan på TVspelsmässa....

Inte minsta lilla nördigt ;)   14 fina spel kom han hem med !!!!




Efter TVspel, lunch och en tupplur så var det dags att gå på långpromenad!
Arvid gick och gick o gick!
han passade idag på att inviga nya jackan han fick igår.
Jättevarm och kanonmysig blev betyget!


Finaste!!



När vi gått ca 30 minuter kom vi till en lekpark, där blev det lek, sen kaffe!




Lång promenad, men en lång pappa!



Crazymamma var också med....


jag vet. jag är snygg... hihi...




Finns massa fler bilder.. men jag orkar inte mer. och inte ni heller.

Tack alla snälla för allt! Arvid drunknar nästan i saker nu. Precis som vi vill att det ska vara.
Man skall vara bortskämd men väluppfostrad ;)
Snart är det jul...... måste kanske rensa lite innan dess...


Tack tack, sov gott!




Postat av: Modern..

Åh så mycket fina bilder..och så mycket fina saker..helt rätt mängd..känns som jag var med på kalaset..nästan..kramisar till er....

2010-10-03 @ 22:00:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits