Bananmannen; de morgontröttas skräck...

God morgon!

Här har vi varit vakna sen 05.15. Jiiihoo !!
Jag fick vara vaken med honom första timmen, sen bytte jag och CH.
Naaajs.

Imorogn är det jag som får första timmen, och han andra :)

Arvid gillar bananer, men framför allt att leka *pang pang*, ibland äter han dem också

Livsfarliga bananmannen!!







Ni får ursäkta stöket på bänken... vet ite vad jag ska skylla på.. morgontrött..


idag skall jag jobba på mässa., pojkarna ska leka!

Kram o hej!




Postat av: mli

Shit vilka stora knoppar det är på skåpen! :D

Postat av: Siwan

Han är väldigt lik sin far men sötare!

2010-10-16 @ 17:33:08
Postat av: Carl-H

Det är äkta shabby chic.

2010-10-18 @ 11:59:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits