Estet, ja.. vem vet!

God kväll!

Sitter i soffan... alla andra sover...
Sitter i soffan... allt är tyst...
Sitter i soffan... är för trött...
Somnar i soffan... sov gott....

Så känner jag, men .. ska försöka vara vaken 25 minuter till iaf.
CH sover redan, Arvid med...

har en liten film att bjuda på idag !

Arvid gillar att måla, dega, sjunga, dansa..Lite estetvarning på den !



Vi målade en tavla tillsammans... "Pappa" heter tavlan!




Ps. Jag fick middag idag med !! Köttförsås o spagetti ! Arvid hade valt :)
MYCKET GOTT !
Imorgon har jag beställt hemgjord potatismos med god korv ! :)
Älskar att maten är klar när jag kommer hem efter en heldag på jobbet.

Kram(p)!




Postat av: Modern.....

Åh vilken fin tavla..jag ser fram emot att få ett brev på posten med en fin teckning..sedan kan mormor skicka brev till Arvid också..

Och så vill mormor också ha sån mat..sån god "vanlig" mat..längtar sån mat..blir Enjoy mat oftast..den är god men..vi har inte just dom där rätterna..kommer det också på posten till mig.. :) Tack..

2010-11-03 @ 23:38:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits