Winston fick sitt namn, och min syster fick sin man !

Hej hallå!
Vilken dag igår !!
Klockan 15.00 skulle det vara dop för Winston ...
Dop blev det. och även bröllop!!! :)

jag hade dock anat detta innan.. men syster nekade bestämt ;)
Som tur var så var vi ändå garderad med dubbla kort till presenten !!
(Dem hade sagt at det var en försenad 30-årsskiva efter dopet)

När alla var samlad i kyrkan så vart det först tyst.. sen började dem spela bröllopsmarschen !
Min far kom in arm i arm med min syster. oj oj oj så vackert !!!
min syster hade en klänning, vacker som en dröm !
:)


Fina syster och fina simon och fina Emma :)



:)




Arvid fick mutas i kyrkan... ostbågar... mmm...



Efter vigseln blev det dop !



Riskastning, men istället för ris så hade dem ordnat små hjärtan att kasta!




*Smack*



Mina fina fina prinsar!





frv.Agneta, Pappa, Mamma, Elin, Simon, Emma, Winston, Anna-Maj!

Provhåller buketten ! :D



Carl-Henrik !



Dukningen!



Elin och prinsessan Emma !



Skär tårtan!



Min vackra syster !




Mums ! Även brudar måste äta!! Dock med stil ;)




En mycket trevlig dag och kväll !
Ett superfint bröllop ! :) Tack tack :)


Idag har Arvids morfar och Agneta varit här på besök!
Morfar, Arvid och Agneta! =)



Arvid fick ett tufft flygplan med fjärrkontroll, superkul!
Fick även mynt till sparbössan! :)



Enda bilden på Winston från igår !!
Tillsammans med min farsbror Janne :)




Nu åter till dagen!

Kram å hej!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits