Många mil blir det...

God kväll !

Befinner mig nu i Sundsvall... kul!
Mindre kul att mina pojkar är i Stockholm dock :(

Åkte hemifrån vid 07-tiden... var inne i city vid 08 och hämtade lite material..
Vid 09.30 var jag i Uppsala på två kundbesök.. sen vidare till två kundbesök i Gävle.
Sen vidare mot Sundsvall, men ett korvlunchstopp längs vägen...

När jag kom fram till Sundsvall så åkte jag till mamma, och sen vidare till EVELINA O NELLY! :)
Sötaste lilla Nelly kan prata jättemycket, så himla fin :) Både Evelina o Nelly !!!

Sen åkte jag till Birsta en sväng, klänning till helgen skulle inhandlas.. och jäklar, jag hittade en !!
Skall dock hitta en kofta eller likn. imorgon..

Efter Birsta blev det bowlinghallen.. Käkade och solade. najs..

Och nu sitter jag här i mammas lägenhet. grymt ont i min vänstra fot, måste kolla upp den!
Saknar mina pojkar massvis :(  Arvid hade somnat på några minuter idag, skönt att höra.. jobigt för CH om Arvid jäklas då han nu är ensampappa 2nätter..

Nu ska jag kolla lite bloggar, mailar, och förbereda inför imorgon.


Kram o hej!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits