Måndag, jobb och hemmamys !

God kväll :)

Nu var det måndag... igen.. tidigt går fort nu...!
Jobbat idag. gick bra. Stabilt och bra.

Efter jobbet kom jag hem till mina prinsar som stod och lagade middag.
Grekiska biffar, klyftpotatis och tzatsiki ! (Beställde det på morgonen av dem..)
Middagen blev sjukt god. Mums ! :)

Lyckades komma ihåg att plocka fram kamera, och fick mååånga fina bilder på prinsen idag!!!

Nu bilder, sen sova.

Arvid och jag hjälptes åt att skruva fast en list som var lite lös..



Skruvkillen sitter skräddare..!



Jag plockade bort bitsen från mejseln..
-Kanon! tyckte Arvid som du fick låna den..



Skruvade lite på sin fotölj också..



Tittut !  Här är han så vacker att det gör ont i mitt hjärta !!!



Arvid ritade... och hade visst skrivit på väggen med....



Goda goda middagen !




Finaste killen fick nyponsoppa till efterrätt idag...
MYCKET uppskattat ! :)





KRAM OCH GODNATT ! :)




Postat av: favvosyrran

mmm den middagen ser väldigt god ut.. vi beställer den till lördag eller söndag :D :D när får vi komma????

2010-05-03 @ 23:28:11
Postat av: ´jenny

shit vad söt han är lill prinsen din ..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits