Försöka få till ett vettigt inlägg kanske?

God kväll !

Precis som rubriken lyder, så hade jag tanken på att få till ett vettigt inlägg.... hmm.

Sitter och funderar på vad vi gjorde i Fredags, och sjukt nog så kommer jag inte ihåg !?!?
På Lördagen så var jag iaf till min syster i kungsängen !
vi drack vin och umgcks. Mycket trevligt :)
Var även en sväng på en av Kungsängens krogar.. !

På söndagen så hade vi heldag.
Först 11.00 Järfälla sportföreningen ordnade loppis.
Bara skrot, i särklass sämsta loppisen ever.
Sen åkte vi vidare in mot stan, Claes hade fått mail ang en restaurang som den veckan serverade tjeckisk mat!
Lilla parkcafeét som ligger precis vid grönalund och skansen!
Kul med tema, och min mat smakade smaskens :)



längst upp är den mat CH beställde
Sen kommer min, och nederst Claes o Dagmars!



Arvid hade somnade på vägen in till stan, och vaknade i vagnen precis är vi var färdigätna!

Grym sovstil...


Arvid och farfar på promenad på djurgården...



Efter maten och promenad så åkte vi och hälsade på Anders och Marie som flyttat från Järfälla till
Nacka. MYCKET fint bodde dem. både lägenheten och utemiljön!!!!


Arvid passade på att prova deras lekpark!


Arvid och mr. tupp!




Idag efter jobbet så fick jag mumsig middag!!

Hemgjord potatismos, hemgjorda köttbullar, hemgjord sylt, sås och egenodlade grönsaker...
...hmm... nä, inte grönsakerna....



När jag och syster var ut i Lördags så såg hon denna reklampelare...
Hon försökte övertyga mig om att vi skulle sälja våran mamma..!
Jag sa att hon var dum i hela huvudet... men hon tjatade.....
Kan ni tänka er, hon ville sälja morsan mot en burk sprite !! sanslöst! ;)




Nu sminka av och duscha..
Sen sängen och sova...
Sen dusch och sminka på...
Sen cykel, pendel och tunnelbana....
Sen jobb jobb och jobb !


Tjo !




Postat av: favvosyrran!

åh fan... trodde de var sprit jag skulle få för morsan ;)

Nästa gång får ja komma till er o dricka vin, sen får vi väl pröva jakankrogarna iställen ;)

2010-05-10 @ 22:22:04
Postat av: Modern själv..

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..??....sälja vem..??..

2010-05-10 @ 22:35:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits