Utvärderar mitt nya jobb...

Hej !

Ännu en dag har passerat.. en dag på arbetet. skönt att magsjukan var över snabbt.
(hmm.. skall väl eg. vara hemma 48 timmar.. men men.. )


Idag hade jag återigen tur o fick skjuts med svärfar till stationen..(svärmor skulle också dit)
Bilen tog oss idag till Rissne, sen åkte vi vidare med tunnelban.. eller kanske säger man "tuben"??
Iaf så åkte vi till Rådhuset.. gick upp från marken, och där gick vi åt varsitt håll.
Svärmor jobbar till vänster.. och jag till höger...!
På samma gata... rätt skoj!

Dagen på jobbet har gått kanonbra. Fortfarande sjukt mkt kvar att lära sig...
Idag var vi ute i några butiker och studerade ostar.. många ostar finns det...
Fick med mig varuprover hem idag... Great!
Har testat Gorgonzola och Brie ikväll ;)  Stackars mig va...  :-D
(på etiketen stod det att det passade till vin.. hmm. så det var liksom bäst att jag tog½ glas :)

Tänkte bildblogga idag.. men hittar inte sladden.. hmm. får bli imorgon!


Efter jobbet idag så tog jag tuben *s* till KistaGalleria.
Där träffade jag mina prinser + svärföräldrar.
Käkade middag. Falaffel! mums!
Såg även en kändis ! De ru mamma!!! :D   Samma som du iof.... Tony från let´s dance!

Jaghatarnärandraskriversåhärlångablogginlägg....vissagördetalltidaldrigbilderbaratexthatahatahata...


CH är på sin första träning med nya laget idag!  Ska bli spännande att höra vad han säger när han kommer hem.

Nej. blä. för mycket text.

Kram å hej!
Saknar ni oss där hemma förreste ? ;)




Postat av: Jessie!

Ja vi saknar er! =D

2010-03-05 @ 14:45:13
Postat av: evelina

kul att höra att de går bra för dig där borta:) klart vi saknar er!! massor!:) massa kramar

2010-03-05 @ 20:24:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits