Tralala!

hej hej!
Blir som vanligt ett snabbinlägg... sängen hojtar redan efter mig..

Idag har jag så klart jobbat.. i dag i Gävle!
Besökt lite butiker, några nya o en som redan var våran kund!
Marcus (kollegan som jag samåker med) hade tur idag .haha

Vi skulle köra in i ett parkeringshus inne i Gävle...
Marcus såg en skylt, och svängde in på en gata och sedan in i parkeringshuset.
"fan va trångt, hoppas vi inte får möte" sa vi...

Hahahah--när vi kom upp till andra plan så inser vi att vi kört upp i parkeringshuset nedfart...!
Kunde verkligen ha slutat illa !!


Efter jobbet idag blev det gomiddag hemma :)
CH hade gjort kassler o ris m. svampsås..MYCKET GOTT !

Arvid var ute på promenad med farmor o farfar så jag passade på att åka och sola.
Grymt skönt med solariesol!!!

Nu är CH o spelar tennis med Claes..Arvid sover. och jag med snart.

PÅ TORSDAG NÄSTA VECKA FLYTTAR VI !!!!!!!!!!
Woooohooo...
KRAM




Postat av: evelina

vad härligt att de går bra på nya jobbet:) Spännande med flytt!!! hoppas på massa bilder:) kram!!

2010-03-24 @ 20:50:32
Postat av: Marcus

Nä, jag tror inte att Marcus skulle gjort något sådant tokigt!? Han har väl inte fått körkortet i Cornflakes-paketet??

2010-03-27 @ 18:53:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits