Sundsvallsbo i 27 ½år, Stockholmare i 1 vecka...

Hej hej!

En vecka avklarad ! En vecka med massa ny information som skulle fastna ..
Fredagen var en lyckad dag..
Allt jag lärt mig under veckan kunde landa..
Både i huvudet och på papper.. Fick sitta i lugn o ro och öva att slå order.
Fick även ta två samtal.. snälla kunder :)
Min kollega var inte på plats på Fredagen.. han hade "flyttdag". köpt nytt hus som dem skulle flytta in i !

Jag o Veronica åt lunch tillsammans.. Jag åt SUSHI !
Och för första gången i mitt liv så tyckte jag att det smakade okej, nästan gott!
Måste ju lära sig någon gång ..

Efter åkte jag till Barkarby där CH o Arvid mötte mig.
Kollade lite på shoppingcentrat där..
Kanske inte det modernaste shoppingcenrat jag sett... snarare tvärtom.
Vi  köpte lite småjox på ÖoB o lite mat påWilly:s.

På kvällen gjorde vi middag, pasta m. sås.
Blev bacon, färsk svamp, gorgonzola å grädde.. Mums!

Bla bla bla.. slut på text. återkommer!
/F





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits