Snart snart !!

God Afton!

Jobbat måndag o Tisdag. Skoj attt jobba !
Men mindre skoj att det blir rätt så lite tid med mina prinsar på vardagarna :(
Skall jobba hela Onsdag, men på Torsdag slutar vi lite tidigare.
På Torsdag så får vi våran lägenhet !! woooohooo !!!

Idag efter jobbet mötte jag upp mina prinsar o svärmor i Jakankakan!
Min snälla svärmor hade läst min blogg under dagen tydligen... !!!
För när jag mötte upp dem så hade hon ett paket till mig !!

Min egen tuppträff !! Woohoo ! Tack snälla !!



Efter tupplyckan så gick vi in i centrumet..
Jag skulle hitta en vårjacka. men det fanns bara barnstorlekar kvar (dvs 34-38 !) suck!
Istället så hittade vi en jacka till lilleman ! Även 2 par fingervantar slank med..

Svärmor o svärfar ville köpa två pyjamasar till Arvid, såå himla snällt :)

Efter shopping så åkte vi vidare till "Emils" i Jakan..
Verkligen prisvärt. Bra smak för lagom peng. vi kommer tillbaka!

Väl hemma ville Arvid så klart prova sina nya pyjamasar!
Han pekade på Emil, sen tog han tröjan och lade den på sin bröstkorg..^^
Givet fick han testa den, men eftersom de fortf. inte är jättevarmt så valde vi att han skulle ha
den andra nya inatt... den med långa ärmar....
Gissa vem som blev besviken....!!!
Arvid ville verkligen ha sin nya EMILpyjamas...!!!
Men vi kompromissade!! Johan fick ha Emil... ;)


Nog m tjat.... Nu bilder !!

Arvid åker sitt livs första karuselltur !!




Himla skoj !!



Åkte häst också ! Läskigt .. ville bara åka ett tag...



Arvid i Emilpyjamas !!



Myskillen våran !




Den andra nya pyjamasen.. INTE lätt att fota en blixtsnabb kille..!!



Baba, Arvid o Johan !


Ni ser väl att Johan har pyjamas...!



Nu ligger båda mina prinsar i sina sängar..
Arvid tvärslocknade vid 20.00.. CH är fortf vaken..
Jag är sjukt trött... måste sova.... NU (!)


Kram o sov gott !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits