NorrlandsFrida goes Stureplan !

God kväll :)

Vilken toppenhelg vi haft ! !

Igår på dagen skulle vi åka till ett lekland som heter Andys lekland i Nacka...
När vi kom dit så var det överfullt + icke anpassat till yngre barn... :(
Arvid fick istället springa omkring i centrumet ett tag... :) Fick även köpa en leksak i en affär...

Efter Nacka så åkte pojkarna hem till svärmor o svärfar.. själv shoppade jag lite på jakobsbergC..
Blev en klänningsskjorta ...

Denna invigdes redan samma kväll !!
Arvid hade nämligen bestämt att han skulle sova hos farmor o farfar :)

Vid 18-tiden så åkte jag och Carl-Henrik mot stan.
Blev först middag på
Soldaten Svejk (på söder)
Blev några öl där... woohoo...
Sen traskade vi vidare till Broder Tuck, öl !
Sen vidare till Sturehof, Fint ska ré va ;)
Efter det så hade vi en tanke på att gå in på Golden hits, men efter att ha sett kön, så struntade vi i det ...!
(typ 1 timmes kö... nej tack..)
Blev istället KGB ! Fullt ös med livejazz !! 

Vid 23-tiden var vi sjukt trötta... så då började vi vägen hem..
Först promenad till pendeln... sen pendel till Jakan, sen buss till Viksjö..
(å sen promenad till svärföräldrarna där vi hade våran hemmanyckel..!! )
Sen hem... shit så skönt att få sova...!!!!!


Nu bilder !!!!

Fredagens ostmys!



LÖRDAG....
Bara vi :)


Middag på Svejk !



Ja... vad säger man... ;)



Stuuuuure....



Inne på StureHof....



StureHofs toalett ! ;)


Vet faktiskt inte varför vi tog denna bild.. hahaha



"Jag vill bo i en svamp, annars får jag kramp..."



Träffade på en husbil... Hmm.. är det verkligen okej att campa vart man vill??



Oj ! Här skulle man bo...




Rolig tavla inne på KGB !


(Obs! i min hand har jag en CHOKLADÖL ! )

Inne på KGB var det lågt i tak... hihi...



Kamrat Lenin höll koll på dansgolvet...



Hihi... Vi behövde ju färdgodis...!!




Nu skall jag gå och duscha av mig solarielukten!
Sen sooova.

Kram å hej!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits