Uppe med tuppen!

Hej hej!
idag var vi uppe med tuppen... precis som vanligt.
Arvid sa att det var morgon 06.00...

Han kom springandes till vårat sovrum och var glad och pigg.
Fick en ny blöja, sen mutade jag honom med russin....
Så han låg faktiskt var i våran säng ca40 minuter och åt russin och kollade på morgonTV.
Sååå skönt att få halvsova lite extra.

Vid 09 åkte jag och Arvid och köpte kakor..Sen vidare till Kungsängen!
Knackade på dörren hos syster.. tillslut öppnade en yrvaken Simon :)
Syster o Winston sov fortfarande..
Emma och Arvid käkade kakor ..

Efter ett tag vaknade även Elin o Winston. bus blev det då.
och dans! Superkul hade vi!
Carl-Henrik han var hemma och städade :)
På vägen hem så somnade Arvid i bilen, men han sov vidare när jag bar upp honom för 3 trappor och lade honom i sin säng... tog av jeansen och skorna... tvättrött..

Nu sitter jag och slösurfar.. väntar besök!
Åsa från Milko och även från "bonde söker fru" kommer snart !! KUL !!!

CH är nu inne på stan och röntgar sitt knä.. dumma knä!

Hej o hoj!




Postat av: Annie

svar. TACK!! :D :D Jag lovar att det blir uppdatering iaf på tisdag :) Jag kommer fram så sent på måndag kväll så då blir det nog inte tillfälle att logga in.. men kanske så håll utkik! :) TACK TACK IGEN!! :D Kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits