Giv oss fler timmar per dygn !!!

God kväll !


Visst vore det väl trevligt med 30timmarsdygn?
Veckorna springer iväg, vilket är både kul och skrämmande...
27 Februari flyttade vi. känns som om att vi bott här längre, knas.

Trivs otroligt bra här nere, känns verkligen som "hemma" :)
(Ja, jag vet vad jag sa för typ 1 år sen!)

Tänkte bjuppa på massa bilder. Fel ordning, men men.

Premiärbesök hos en riktig frisör !! (Tidigare har jag klippt honom)


Gick superbra, lite trixigt och en hel bulle gick åt...!

TuffeArvid kör bil i pyjamas!




Fick denna bild på mobilen av CH i går...
Sååå himla sött... Somnade med BOB-boken.. :)



Arvid o johan fikade lite kex ...




Farmor o farfar har köpt en pool !! :)


Då vädret ej var tillräckligt bra ute, så blåste farmor upp den inne!! :)


Festispaus hos farmor o farfar !



Fina killen storhandlade på nya Vi-butiken Esplanad i sundbyberg!



Pojkarna hade köpt en superfin godisskål på fot, och med lock!


(Jag ääälskar glasskålar på fot, detta är min första, men absolut inte sista!)


Pappan och lillkillen på gungbrädan!




Jag brukar cykla/gå till pendeln varje dag. Orkade inte häromdagen. Bad om skjuts.
CH o Arvid hoppade in i bilen i pyjamas å skjutsade mig :)

Pyjamas o pappas gammla stövlar :)



Nu springer vi vidare mot nya äventyr !






Kram o gonatt




Postat av: Angelica Nordstrand

hur litet badrum har ni då? Polen såg ju inte allt för liten ut :P Haha

Postat av: Frida

Angelica: Det är farmor´n o farfarn´s badrum, och det är superstort :)

2010-06-03 @ 13:20:57
URL: http://phridan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits