" Du är det finaste jag vet...."

God kväll :)

Tänkte försöka få till ett inlägg.
Kommer dock att hinna bli mycket irriterad innan jag är klar....
Bokstaven Ä är nämligen typ död.... måste säga till CH att fixa..
Fan, fixade det själv NU ! jag är bäst ! :)

Igår "fick" jag en ny bil ! Voohoo! En tjänstebil . Såå trevligt !!
Volvo v.50, trevlig bil, foto kommer .. ej idag.

När jag kommit hem från jobbet åkte jag vidare till svärföräldrarna, ty där var resten av familjen.
CH, Arvid, Claes, Dagmar och Carl-Henriks mormor Marie!
Marie är här uppe och hälsar på 1 vecka, mycket trevligt :)

Vi fick kanongod mat, en kycklinggryta .. mums!

Sen blev det hem och slöa och sova.

Idag har vi varit på bio!
Spöket Laban såg vi, mycket bra tyckte Arvid.
Arvid sitter mycket sällan still, han satt hela filmen idag, snacka om duktig!!

Varför är det massa popcorn under Arvids stol ??

Vi gick ett varv på Kista galleria när vi sett klart filmen...

PrinsArvid!




Mammaprinsessan! ;)



När vi kom hem ifrån bion så åkte Carl-Henrik iväg och spelade golf med en kompis.
Jag och Arvid var hemma och busa, och sen gjorde vi middag.
Potatis och morotsmos med korv.

Arvid skar med smörkniven.. jättefina bitar..

Perfektaste !



HAHA! Det trodde ni inte va!? Att han var byxlös! hihi. precis som TV-hallåor.
Dem har fina kläder upptill, och så är det nakna ner till !



Medan maten kokade så ritade vi lite...




När maten var uppäten och timmarna hade sprungit iväg så berättade
jag för Arvid att det var dags att sova....


Så här ledsen blev han då !!






Nu lite bilder som jag missat att blogga.......


Jag är med i något som heter
Buzzador!
Det innebär att man ibland får hem roliga produkter för att testa.
Denna gång (Faktiskt min första) så fick jag lite rengöringsgrejer!
Fick även med småprover att dela ut till nära o kära... ;)



Här är en bild från förra veckan.
Farmor och Arvid skulle äta middag och busa när jag o CH skulle iväg på möte :)

Titta vad fina dem är !!!




Arvid var ute och handlade häromdagen...



När han gick förbi kattmaten så tvärstannade han och pussade på den !
Han är sååå himla söt !! Sa även Mjauuuiii...




Avslutningsvis så får det bli en film från shoppingen!





Kram o sov gott !




Postat av: Heidi

Haha charmtroll han visste vad han ville ha :-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits