Dagen i bild..

God kväll.
Är glad och lycklig, mätt och belåten. två glas vin har jag också fått!
Det går bra på jobbet, alla mina nära och kära mår bra.
Så där ja, då var det klart...

Idag har jag jobbat.. sen efter jobbet åkte vi och handlade på Ica Viksjö.
Superfin butik, men ack så trångt.... men men. bygger kanske ut i framtiden??

När vi kom hem svängde vi ihop lite käk.. VBpaj, och en fräsch sallad..
Vid 19.30 kom CHs mamma o mormor förbi på fika!

Jag och Arvid hade bakat chokladbollar innan, så dem bjöd vi på.
(Hatar själv att äta sånt som barn har bakat, därav så bjöd jag endast på sånt som jag bakat ;)


Bilder ?
Japp japp.. det kommer här......

Arvid var jätteduktig på att baka chokladbollar....


Man måste smaka också...



Kvällens middag:
Västerbotten paj med en fräsch sallad.



Arvid och gammelmormor lekte på rummet.. :)




Sen kom min farmor också!!







Arvid äälskar Byggare bob.
Vi var snälla och köpte en bobfigur till honom,, men uffa, den är inte skoj!
Han slänger honom i väggen, drämmer honom i golvet.
Bob på TV = Bäst. Bob IRL= Sämst!

Här på bilderna så stoppade jag in Bob i snurrkarusellen, och Arvid
kastade ut honom,, Myyyycket skoj enl. Arvid!




Tack för trevligt sällskap ikväll säger vi till Arvids farmor o gammelmormor!


Nu måste jag verkligen sova...
(Bör väl erkänna att jag somnade här i soffan nyss.. mitt i inlägget.. hahaha)


Natti natt och kram på er!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits