Tyckte illa om henne innan, och ännu sämre nu såklart.

Finner knappt ord ..
Såg precis filmen där Gudrun Schyman väljer att elda upp 100.000kr.
Och ja, nu ger jag henne precis det hon vill ha. publicitet .
Men jag kan inte låta bli att uttrycka mitt missnöje.

Gudrun har aldrig tilltalat mig. varken som person eller politiker.
Hennes sätt att tala, hennes sätt att tänka och uttrycka sig...

Men det hon gjorde imorse var så fruktansvärt ansvarslöst och omoget gjort.
100.000kr gick upp i rök. 100.000kr som kunde ha används till något MYCKET vettigare.
Kvinnohem? Katthem?  Kläder till hemlösa ? Massa liter soppa till härbergen ?
Hur tänker du kvinna?
Ja, givetvis så var detta ett "billigt" sätt att få reklam på. Men fy så billigt.


Jag kan inte på något vis kalla mig själv för feminist. 
Lön för prestation gillar jag. inte lön för kön.







Postat av: Jessica

Kan inte annat än hålla med dig!!! Jag kallade henne för jävla spån på "fejjan"!

2010-07-09 @ 11:37:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits