Bastu ?

halloj säger jag ! Vad svarar du?

Här är det Bastuvärme.. synd att jag hatar att basta...
Skulle uppskatta att det är 35grader i lägenheten... vet ej dock..
Fruktansvärt varmt. men jag klagar INTE. jag bara konstaterar!

Idag har vi haft en bra, men varm dag :)

Jag o Arvid klev upp 06.00.
Åkte runt i Jakan en sväng.. köpte frukost och kollade runt bara... (AC´n är grym)
Vid 07.30 kom vi hem med frukost till CH o oss.. gott gott..

Käkade frulle o lekte till 10.00, då var det dags för tuppis för lillkillen.
Själv passade jag på att åka ut o köpa paket till Emma som fyllt 4år !

kom hem vid 12.30.. då vaknade fisen precis. Gjorde lunch och sen åkte vi till Elin, Emma o Winston.
Eftersom vi var i Skåne då Emma fyllde, så passade vi på idag...
Kom dit vid 14, å stannade till ca 16...
Emma fick paket, barnen fikade o badade. Vi drack kaffe :)

Sen åkte vi till ByggMax o Bauhaus..
Kollade på golv.. Skall byta golv i 4 rum av 5...

Hittade ett golv som vi skall köpa imorgon..

Golvet skall läggas in nästa vecka.. Ch fixar det.
Jag o Arvid åker till Norrland och semestrar :)

Himla yrt och icke korrekt inlägg.. skyller enbart på värmen.


Nu bilder !

Finaste Arvid och sötaste Emma !!



Fullt ös...!!



Winston var också med !! :)



Emma lyckades ställa sig precis så att håret lystes upp !!



Arvid vattnade blommorna...




Upptäckte en knasig produkt på coop....
MJÖLK FRI RIS !??!?   Vad fan är det ??



Nu åter till bastun... ei sa päitä...





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits