Visning, pulkåkning och wook !

Halloj !

Idag har det varit en bra dag, det tycker jag iof att de flesta dagar är :)

Vi började morgonen med att kolla lite på Teletubbies..
Arvid springer alltid till datorn på morgonen och säger "Ta ta"
(vilket alla förstår att det betyder Teletubbies)

Efter "Ta ta" blev det frukost. Rostbröd med Kyckling och avvocado. Mums!

Sen fick Arvid leka lite på rummet sitt medans jag och CH storstädade här hemma.
CH fixade köket och duschrummet. Jag tog toaletten och vardagsrummet..

Vid 14 kom mormor och hämtade Arvid.
Såååå lyxigt att få vara ensam och städa o röjja !! :)
Tack mor !!

Jag fejjade och städade och gjorde fint inför visningen.

Vid 17 kom ett par med en supersöt liten pojkbebis och kollade, dem verkade nöjda.. bara att vänta och se..

Arvid och mormor åkte pulka!



Full fart !!!



Snyggingen i skinnjacka :)




På Birsta fick Arvid två presenter av Mormor ! TACK SNÄLLA!!
Ett Jättefint pussel med fordon !


Och en jättefin grön kudde till sin vagn ! Nu åker han som en kung :)


Ser framför mig hur Arvid ska berätta vad han heter när han blir lite större...



Hihi... kärt barn har mååååånga namn ;)




Hej så länge ! KRAM!




Postat av: Modern..

He He.........

2010-01-21 @ 22:32:25
Postat av: Modern..

Många fina namn..och kusinen i stockholm hon heter....Emma Lucia Trollfia..det är också fint..

2010-01-22 @ 08:47:30
Postat av: Anonym

och jag har en kusin som inte verkar helt svensk

Winston Nathan Glanvill Lilly, tur att han även heter Sjölander annars hade nog alla pratat engelska med honom ;)

2010-01-22 @ 13:06:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits